PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-24 12:22:49
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/24/2004 10:20 AM, k...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    > Powyzsze jest uzaleznione od nakladow, ktore trzeba
    > poniesc aby tusze wyprodukowac.
    > Jesli ludzie beda gotowi wiecej pracowac, to i owszem
    > wyprodukuje sie niewielkie serie.
    > Ogolnie mozna przyjac zasade, ze do produkcji pojda
    > te probki, na ktore ktore znajdzie sie iles tysiecy chetnych
    > osob.

    Jesteś niereformowalny - "ludzie będą gotowi pracować" - piszesz cos o
    kontroli, nadzorze ustalaniu planów etc. - zupełnie nie uwzględniając
    ludzkiej natury.
    Obecnie też mamy prawo, sądownictwo, umowy - pytanim retorycznym jest,
    czy wyeliminowanie pieniądza i danie wszystkim pracy spowoduje, że nie
    będzie korupcji, nepotyzmu, łamania zasad i reguł gry.
    Zawsze znajdą się tacy, którzy zapragną mieć więcej cudzym kosztem,
    którzy "obejdą" system i którzy sięgną po władzę.
    Historia zna przypadki, że przygłupawy frustrat prowadził na rzeź
    tysiące ludzi w imieniu ich dobra i pomyslności - i nic nie wskazuje,
    żeby ludzie od tego czasu znacząco zmądrzeli.

    Ryzyko, cierpienie jest takim samym elementem ludzkiej egzystencji jak
    radość i sukces - jeżeli chcesz zapewnić supersystem, który załatwia
    wszystko, wdając się w rózniczkowe dywagacje na temat szczegółów - życzę
    powodzenia.

    PZdr: Catbert