PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobociaRe: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-29 12:14:14
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: "xx" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c47i5s$h04$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > xx; <c417vf$79q$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Ja widzę - koszty, które muszą ponieść klienci, jak również cała
    > gospodarka [m.in. koszty upadku firm].

    nie rozumiem: rozwoj produkcji i upadek firm?
    a zyski dla WSZYSTKICH
    Towary drogie, luksusowe, produkowane poczatkowo w malych ilosciach
    po pewnym czasie staja sie dostepne dla wszystkich, nawet prostych
    robotnikow.
    Moja babcia miala klepisko w kuchni, wode brala za studni,
    dzisiaj pralka automatyczna i komputer sa typowym wyposazeniem domu.
    Z zyciem na coraz to wyzszym poziomie
    wiaze sie tez powstawanie a wlasciwie kreowanie/wymyslanie nowych uslug,
    ktore kiedys nie istnialy (kosmetyka -tipsy, tatuaze, przedluzanie wlosow).
    Raczej nie w produkcji a w uslugach mozna bedzie liczyc
    na wiecej miejsc pracy.

    > Nie ogranicza - w każdym przypadku - i modelu obecnej gospodarki i
    > modelu gospodarki opartej na 100% przepływie informacji "odkrycia"
    > stanowią ryzyko i koszt wytwórcy ............................

    w kazdym przypadku?
    tak dobrze znasz model gospodarki zwanej Klusolandia?

    > A powiedz mi co jest złego w postępie liczonym w wiekach [w kontrpozycji
    > do postępu liczonemu w latach]?

    zle jest tylko ograniczanie mozliwosci szybszego rozwoju
    to znaczy powinno byc tak jak zdecyduja/rozstrzygna ludzie
    odnosnie swoich WSPOLNYCH spraw
    dzisiaj o wiekszosci decyduja urzednicy
    ale to od nas zalezy, kazdy _moze_ sie angazowac ......
    Ewa