PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-26 12:31:48
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: "xx" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c3n10b$n95$1@korweta.task.gda.pl...

    > Tylko Ewo, dlaczego ja i inni maja produkowac cos co ci sie moze nie
    > spodobac?
    > Lepeij abysmy poznali twoje potrzeby, jesli nie na etapie poczatkowego
    > projektowania, to na etapie probek.

    Czy widzisz cos zlego w tworzeniu obfitosci towarow
    a moze chcesz wzbudzic we mne poczucie winy
    z powodu checi posiadania coraz to lepszych lub luksusowych produktow
    i zycia na coraz to wyzszym poziomie?

    > Zamowienia na to czego nie wymyslono sie nie sklada.
    > Jak juz ci wymyslo, to mozesz meic probke i po wybraniu
    > ktorejs, skladasz zamowienie, ale zeby dostac musi byc wieksza
    > liczba chetnych osob.

    Piszac o tym tuszu
    mialam na mysli POSTEP i ROZWOJ
    Tworczosci nie da sie zaplanowac, zorganizowac
    nie podlega nakazom, rozkazom, przymusowi.
    Produkcja tylko na zamowienie _ogranicza_ mozliwosci
    nieoczekiwanych i nieprzewidzianych odkryc,
    wynajdowania lepszych i tanszych produktow zastepczych.
    Bywa tak, że zupelnie przypadkowo niektorzy ludzie
    zapoczatkowuja lepsze sposoby robienia roznych rzeczy
    a inni pozniej ich nasladuja.
    Sa rozne powody postepwania, nie zawsze tworzy sie po to
    by sluzyc bliznim. Celem bywa dzielo, sama praca, satysfakcja i zadowolenie
    a nie uzytkownicy lub kozysci, ktore beda czerpac z odkrycia inni.
    Im bardziej zorganizowane/ustalone stosunki pracy miedzy ludzmi
    tym mniejsze prawdopodobienstwo na nowe pomysły.

    i na koniec kilka zdan
    z ksiazki, ktorej czytanie
    od roku sprawia mi wiele przyjemosci...

    "Tworca zyje dla swojej pracy. Nie potrzebuje innych ludzi.
    Jego nadrzedny cel lezy w nim samym. .......
    Podstawowa potrzeba tworcy jest niezaleznosc. Rozumny umysl nie moze
    pracowac,
    gdy jest poddany jakiejkolwiek formie przymusu. Nie moze byc ograniczony,
    poswiecony komus ani podporzadkowany zadnym okolicznosciom.
    Wymaga calkowitej niezaleznosci w dzialaniu i motywach postepowania.
    Dla tworcy wszelkie stosunki z innymi ludzmi sa rzecza drugorzedna."
    Ewa