PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-13 09:47:04
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:5h9450dv4ldf5k4dam7s9oq6e9ikvovfah@4ax.com...
    > Jakiś czas temu, <k...@p...onet.pl> w wiadomosci
    > <c2sq3l$9r2$4@korweta.task.gda.pl>
    > w swoim donosie napisał(a):
    >
    > Na tej grupie jeszcze cie nie mialem w kf-ie.

    Przeoczyles cos?
    Popelniles blad?

    > Na razie widac, ze od 3 lat powtarzasz mantre o WZGB (swego czasu klus
    > zawedrowal juz na pl.pregierz (pietnowal sie lub WZGB?), pl.misc.koleje i
    > Bog wie jeszcze jakie inne grupy) i jakie to ma niby przynosic raj na
    ziemi
    > i nie docieraja do ciebie argumenty o blednych zalozeniach.

    Jak juz piszesz, to podaj te bledne zalozenia.
    Tylko czy bledne zalozenia WZBG, czy bledne zalozenia opisu rzeczywistosci?

    > Z czego teraz zyjesz? Utrzymuje cie mama/zona/etc (jak smiesz je tak
    niecnie
    > wykorzystywac, ty wredny wyzyskiwaczu!) czy tez jestes wyznawca
    > bretarianizmu (zawlaszczasz powietrze!) czy jak ta ideologia sie o
    zywieniu
    > sie powietrzem nazywa.

    Ty mnie utrzymujesz, placac podatki, ale nie mam nic wspolnego z praca
    w budzetowce.
    A poniewaz ty i podobni tobie czerpiecie korzysci z pracy innych, wiec
    ta czesc w postaci podatkow i pozniejszych budzetowych wydatkow,
    wraca do nich, czyli w jakiejs czesci i do mnie. Kolo sie zamyka.

    > Plonk globalny

    Klus