PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobociaRe: Finansowe przyczyny bezrobocia
  • Data: 2004-03-13 23:05:36
    Temat: Re: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez nie jest ci potrzbne, aby ktos byl posrednikiem miedzy toba a
    > tymi co produkuja ci na twoje zamowienie.

    krotko mowiac - Olsztynianie! D... w troki i wio na piechote po wegiel na
    Slask! Bo przeciez posrednik (handel) nie jest potrzebny i tylko okrada
    (pobiera nieuzasadniona marze).
    A ja ze swojej strony wole zrezygnowac z ryb :)

    krotko mowiac powrot do wspolnoty pierwotnej.

    tak przy okazji - WZBG wysoce przypomina wspolnote pierwot

    > Ten taki obecny pieniadz nie jest potrzebny.
    > Przeciez konsumujesz towary, a nei banknoty.
    > A na poswiadczenie wlanosci towarow, wystarczy ze ebdzie bon towarowy.

    i ew. mozesz zezrec buty i bon na majtki na deser, bo miales za duzy apetyt i
    zzarles za szybko swoj przydzial chleba. Ew. pozajaczkowalo Ci sie rok temu i
    nie przewidziales swojego apetytu w II kwartale roku biezacego. A nieplanowane
    dziecko niech umrze z glodu - jak nieplanowane, to nieplanowane. Wszelkie zas
    choroby nalezy zaplanowac rok wczesniej, bo jak nie, to...

    pozdrawiam,

    glos