PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
  • Data: 2004-03-12 16:54:51
    Temat: Re: KLUS, ZATRUDNIJ MNIE !!!
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
    .
    > Pięknego dnia Tue, 9 Mar 2004 21:27:12 +0100, osobnik ukrywajacy sie pod
    > pseudonimem "gromax" <g...@g...pl> w wiadomosci

    > Oj klus tak nisko nie upadnie :-) Juz kiedys sie go pytalem (dawno temu,
    > jak nie byl w kf) czy jest moze pracodawca. Odpowiedzial, ze nie bo nie
    > bedzie wyzyskiwal pracownikow. Tak wiec rozmawiacie z teoretykiem :-) IMO,
    > szkoda czasu.

    To tak jakbys chcial abym byl praktykiem , kiedys nazywalo sie to
    "w zakuwaniu w lancuchy".
    Nie bede tak robil, ze np. pracownik i ja zrywaja owoce z tego samego
    drzewa, ja 3 szt., a pracownik 7 szt., te 7 dostarcza mi, a ja mu na wyplate
    wyplacalbym tylko 3 szt. A mi zostaloby 7 szt (4 zerwane przez pracownika
    a 3 samemu zerwane)
    Dlaczego mialbym czerpac korzysci z pracy innych?

    Klus