PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-13 07:07:00
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też czasami jestem zmęczony sytuacją w kraju. Ale nie poddaje się - i
    staram się nie dołować. Nie wiem czy wiesz - ale takie podejście do sprawy :
    "jestem bezsensu, wszystko jest do d...." powoduje, że tak się właśnie
    staje - samosprawdzająca się przepowiednia, myślokształty - nazywaj to jak
    chcesz, ale tak się własnie staje.
    Tak więc nie poddaj się - i nie denerwuj się tymi postami. Jeśli chodzi o
    mieszkanie z rodzicami - to akurat rozumiem, mnie również nie jest dotąd
    stać na własne mieszkanie (co prawda jest młodszy od Ciebie o 4 lata).
    Zacząłem pracować na początku studiów - zarabiając ok 160-200 zł
    miesięcznie. Potem trochę probowałem działalności gospodarczej z kumplem,
    nie udało się - ale zawsze jakieś doświadczenie. Potem inna praca, zarobki
    już 500-600 zł, potem 800. Rok 1999 - kolejna praca - 1000 zł, a potem 1300
    a nawet i 2000 (netto, czyli na rękę). Od roku jest gorzej bo firma upada -
    i zarobki spowrotem poszły w dół - wiec zarabiam poniżej średniej krajowej.
    Ale wiem jedno - w momencie zwolnienia nie idę na zasiłek, zakładam własną
    działalność (usługi informatyczne) - i co ważne WIERZĘ że sobie poradzę.
    Stwierdziłem, że skoro jedyna praca jaką wkrótce mogę dostać to taka za ok.
    500-700 zł, to własnymi rękami i na własny rachunek jestem w stanie zarobić
    więcej - oczywiście poświecając na to więcej czasu i energii. Ale nic nie ma
    za darmo - przynajmniej w dzisiejszych czasach i jeśli nie jest się synem
    jakiegoś prominenta SLD.
    Zrozum, że zagłębiając się w swojej niemocy nic nie zdziałasz - mało
    prawdopodobne, że ktoś wyciągnie pomocną dłoń i zatrudni Cię na stanowisko z
    pensją >= średniej krajowej. Musisz się otrząsnać - i pomyśl co umiesz robić
    najlepiej i co lubisz robić - i zacznij to robić !!

    pozdrawiam
    Krzysiek