PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-13 18:12:35
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Marcin Molewski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zgadzam sie z toba w pelni, chociaz obecnie pracuje, splacam kredyty i
    zastanawiam sie czy stac mnie na dziecko!!!!
    i nie mowcie i ze to nie jest chore i beznadziejne.....
    codziennie jestem zasypywany bzdurnymi ideami mojego pracodawcy, ktory
    wychowany na wczesnokapitalistycznym
    polskim podworku patrzy tylko kiedy komu co da sie obciac z pensji a do
    tego to chore Pnastwo
    nie jest w stanie mi NIC zagwarantowac, dzieki Bogu ze ze sluzby zdrowia nie
    musze korzystac.

    i nie wiem gdzie bede za pol albo za rok.. czy bede pracowal, czy ktos
    zmieni zdanie, pewno gdzies znajde prace, ale co z tego

    czy caly czas musimy wyrywac temu zyciu kazda zlotowke, dlaczego nie mozemy
    po prostu uczciwie pracowac
    i zarabiac na uczciwe zycie i emeryture

    villgut zrywaj sie z stad skoro cie nic nie trzyma , austalia i nowa
    zelandia czekaja, cieplo, bogato i spokojnie
    bedziesz wiedzial po co zyjesz... a tu na starosc (jak dozyjes) tylko laska
    i miejsce pod mostem

    trzymaj sie.
    jeszcze ku..a troche i cos we mnie peknie i tez zostawie to za soba ...... i
    nawet sie nie obejrze.....