PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem ZmęczonyRe: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-13 17:42:05
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "magister" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem wyedukowana, doświadczona i założyłam firmę.
    > Ale jestem przede wszystkim po 20 latach pracy - wypalona, popycham każdy
    > dzień wmawiając sobie , że potrafię znaleźć ten właściwy pomysł na
    biznes.
    > Spotykam na swojej drodze ludzi sukcesu, którzy z "kamienia wycisną
    > pieniądze" - oni nie są zmęczeni, ale ten błysk mają wewnątrz.
    > Z tym się trzeba urodzić.

    i własnie cały czas o tym mówię,szkoda tylko ze ja musze jechać na
    idiotycznych pomysłach,tych którzy mają we krwi smykałe do inetersów,ale
    widać własnie na tym polega cała ta gra,jezeli nie masz łba odpadasz,czyli
    giniesz,ale ja jeszcze zyje i chociaz w rewolucje nie wierze ,to nic nie
    moze przeciez wiecznie trwać.