PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem ZmęczonyRe: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-13 19:53:53
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "magister" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie użalajcie się nad soba, bo takie po prostu jest życie.
    > Od początku istnienia ludzkości, trzeba było rano wstać myśleć jak SAMEMU
    utrzymac siebie i rodzine.
    > Jak się słucha komunistów, którzy się z chęcią obywatelem zaopiekują to
    potem są rozczarowania, że
    > miała być praca a nie ma, że przydziału na mieszkanie nie ma z gminy i
    człowiek musi z rodzicami
    > mieszkać, itp.
    >
    > mer

    dopuki nie było tzw pieniadza to utrzymanie rodziny było banalnie proste
    szlo sie w puszcze ubijało zwierza i siedziało do wieczora przy ogniu,a nie
    w firmie po 12 godzin dziennie z nerwosolem w kieszeni.
    ilu na swiecie ludzi ma tak naprawdę pieniadze? i co sie z tymi pieniedzmi
    dzieje,gdzie one sa inwestowane?
    dlatego nie takie jest zycie tylko taki jest człowiek coraz bardziej pazerny
    i coraz bardziej spłukany z człowieczych uczuc,dlatego jest tak ,a nie
    inaczej,i tu nie chodzi o zadna komune której juz w zasadzie nikt nie
    pamieta,a przeciez było jeszcze gorzej niz teraz,tylko chodzi o to,ze
    człowiek wykształcony ma po prostu zwiazane rece,musi podpisywac pakt z
    diabłem zeby miec co włozyc do ust
    i to mnie na poczatku przerazało,a teraz juz sie przyzwyczaiłem i stałem sie
    obojetny,bo ilez mozna razy wstawac z popiołów,kazdy ma w koncu swoje
    granice wytrzymałosci.,ja je przekraczałem juz za wiele razy