PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-13 08:16:32
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Oct 2003 16:52:02 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > s?uchaj kozio?ku mato?ku widaae twa m?dro?ae zala?a ci oczy,bo niestety
    > za nim si? na kim? zacznie wieszaae psy to trzeba by mo?e ze trzy razy
    > przeczytaae
    > a mój zakichany kontekts pochodzi? ze s?owa karaae,wiesz taka
    > przeno?nia, ?e szko?y karz? studentów nisk? jako?ci? nauki za to,?e
    > studenci im przynosz? kas? w z?bach

    twoj kontekst, ze zacytuje jeszcze raz:

    "Jestem zm?czony polskim szkolnictwem które karze sobie p?acic za niski
    {..}"

    zalosny jestes.

    "kaze sobie" (od kazac) a karze kogos (od karac kogos) to sa DWA ROZNE
    ZNACZENIA.

    ciekawe, jak z taka znajomoscia jezyka polskiego zdales mature i
    skonczyles studia.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun