PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-13 09:12:03
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    villgut <c...@g...pl> napisał(a):

    > Jestem zmęczony szukaniem roboty,miżdrzeniem się do pracodawcy,który śpi na
    > pieniądzach,a karze ludziom pracować za darmo

    Za dużo się naczytałeś socjalistycznej propagandy. Przeciętny pracodawca
    wcale nie zarabia kokosów, a haruje po 10 godzin dziennie w piątki i
    świątki. Czasami też patrzy z zazadrościa na pracowników, co przychodzą o 8,
    a wychodzą o 16 i zajmują się potem swoimi sprawami.

    > Jestem zmęczony niekończącącymi się układami,bredzeniem o doświadczeniu
    > kiedy i tak przyjmuje się na ładne nogi niedoświadczonych

    Za dużo się naczytałem propagandy. Jakby pracodawca (o ile nie jest agencją
    hostess) zatrudniał ładne nogi, to by szybko zbankrutował.

    > Jestem zmęczony pędem do globalizacji która pod przykrywką pomocy
    > najuboższym promuje pięknych zdrowych i bogatych

    Za dużo czytasz propagandy, a za mało faktów. Mam wrażenie, ze to jest w
    ogóle twój problem - brak wiedzy o otaczającym świecie i zrozumienia jak
    działa rynkowa gospodarka.

    > Jestem zmęczony polskim szkolnictwem które karze sobie płacic za niski
    > poziom nauczania

    Wszędzie w swiecie mają takie same problemy. Ale od ciebie też dużo zalezy,
    co wyniesiesz z tego szkolnictwa.

    > Jestem zmęczony wami drodzy Polacy,chociaż sam się tutaj urodzilem,

    Ze wzajemnością, mi się też niedobrze robi od twojego stękania i narzekania.

    > Dlatego w tej sytuacji nigdy nie zgodzę się na istniejący porządek świata i
    > szkoda mi tylko mojego życia,które musi tego wszystkiego doświadczać.

    Bardzo słuszny postulat (niezgoda), tylko szkoda, że realizuje się w
    narzekaniu i stękaniu, a nie w działaniu.