PracaGrupypl.praca.dyskusjeJako, że dawno nie pisałem.... › Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    From: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jako, że dawno nie pisałem....
    Date: Wed, 21 Feb 2007 16:28:56 +0100

    Witam,

    W poście <erhg26$b20$1@news2.ipartners.pl>
    czarny <m...@f...art.lp> m.in. napisał(a)::

    > Chwała Bogu, że lekarze tak nie myślą...

    OK, ja też może nieprecyzyjnie się wyraziłem, ale to już demagogia. Równie
    dobrze od pracownika serwisu samochodowego na warsztacie mogą zacząć
    wymagać dr lub co najmniej mgr. Administrator to robol taki sam jak każdy
    inny i o ile uważam, że do pracy na tym stanowisku studia mi nie są
    potrzebne, o tyle na takiego szefa działu IT już bym się nie pchał, bo to
    za wysokie progi... Widzisz ludzie kończąc studia wychodzą z dość głupiego
    przekonania że coś umieją, a w zderzeniu z rzeczywistością akademickie
    założenia zazwyczaj bywają błędne i nagle okazuje się, że nie są kompletnie
    przygotowani do pracy. Ja wiem, że taki mgr z pewnością wielu dziedzinach
    wie ode mnie więcej (jakoś mnie to nie boli), ale też niech on ma
    świadomość, że po latach spędzonych na administrowaniu maszynami
    produkcyjnymi nie jestem od niego w tym co robię gorszy, a być może właśnie
    ze względu na to, że jestem typowym praktykiem lepszy. Tak wiem, że w tym
    kraju są jeszcze firmy które od sprzątaczki wymagają wyższego. Ja osobiście
    już dostałem intratną propozycję z zagranicy i jeżeli nie znajdę nic
    sensownego dość szybko w Polsce, to podpiszę umowę ze Szwedami.

    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie
    ... i do tego jaki ładny :) http://artbhp.pl/~motto/screens/mydesktop.jpg
    http://debian.linux.pl/ - Polskie Forum Użytkowników Debiana