PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to naprawde z tym bezrobociem jest. › Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
  • Data: 2003-10-10 09:01:35
    Temat: Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
    Od: "Zibi" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można by jeszcze dalej ale nie mam już czasu...

    Właśnie...

    > Tak więc uważam, że sytuacja z bezrobociem jest znacznie bardziej
    > skomplikowana i szukanie i przekonywanie że wielu bezrobotnych to cwaniacy
    > jest albo naiwnością albo propaganda .

    Zgodzę się z Pawłem w stu procentach. Wiele osób z mojej branży zaczeło
    "kombinować" jak wybrnąć z obciążeń ZUS czy podatkowych, zdecydowanie za
    duże koszty pracy. Trudno te osoby nazwać nieudacznikami, którzy nie
    potrafią dostosować się do dzisiejszego rynku, skoro mają nie często 20
    letnie doświadczenie zawodowe i doświadczenie w prowadzeniu działalności. Na
    to że mają tak zły rynek pracy składa się wiele czynników.

    Zibi