PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to naprawde z tym bezrobociem jest. › Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
  • Data: 2003-10-14 18:36:34
    Temat: Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> napisał w
    wiadomości news:bmgtm5$pi9$1@nemesis.news.tpi.pl...
    Co do artykulu - wyglada na taki z gory przyjeta teza - czy ujeto w
    > analizie bezrobocie nierejestrowane?, >
    > PS. Aha, mam znajomych socjologow i statystykow i wiem jak sie "robi"
    badania:))

    Mnie ciekawi, czy w tym artykule uwzgledniono np tendencje polegajaca na
    wywalaniu bezrobotnych bezzasilkowych ze statystyk wszelkimi metodami, Co
    jakis czas pojawia si na grupie pytanie osob, ktorym urzedy pracy wmuszaja
    przeniesienie sei z ubezpieczeniem zdrowotnym do pracujacego wspolmalzonka..
    Taki bezrobotny, nie otrzymujacy juz NIC od up, po jakims czasie przestanie
    sie w nim pojawiac.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##