PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to naprawde z tym bezrobociem jest.Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
  • Data: 2003-10-10 10:08:01
    Temat: Re: Jak to naprawde z tym bezrobociem jest.
    Od: "JL" <jl@[cut]walor.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:bm4ni5$kp4$2@absolut.sgh.waw.pl...
    > JL wrote:

    > Dobrze, że szykuje. Gorzej, że za małe te cięcia i pewnie nawet
    > tych nie zrealizują. Czy Ty wiesz skąd biorą się pieniądze na
    > wydatki budżetowe? Z drukarni?

    Nie atakuj mnie bezmyślnie. Nie jestem zwolennikiem rozdawania
    pieniędzy ze swoich podatków. Nigdzie też nie wyrażałem aprobaty
    dla takiego rozwiązania.

    > Wierzysz w następujące dane? Pracuje w Polsce zaledwie 54% osób
    > zdolnych do pracy. Dla porównania w krajach UE średnio 65%.
    > Polska jest światowym (!) liderem wskaźnika liczby rencistów
    > do obywateli.

    A jaki to ma związek z moją wypowiedzią?

    > To im pomagaj z tego co Ty zarabiasz a nie żądaj by wszyscy
    > im przymusowo pomagali, socjalisto.

    Nie jestem socjalistą. Nie żądam dla nikogo pomocy.
    Jeżeli myślisz, że zabranie ludziom zasiłków bez stworzenia
    warunków do powstawania nowych miejsc pracy jest
    właściwą polityką postępu, to dalsza dyskusja z Tobą dla mnie
    traci sens.

    > Bo przez to, że wszyscy
    > muszą pomagać i podatki są jakie są, połowa przynajmniej
    > z tych, którzy mogliby mieć pracę jej nie ma.

    Udowodnij to :-)
    Proponuję oprzeć się o wskaźniki, o których wspomniałem.
    Plany zatrudnienia w regionie, dynamika wzrostu,
    ilość bezrobotnych itp.

    > FYI: "Ja jestem osłem

    Jak sobie uważasz.

    JL