PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-10-08 07:20:27
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Koziorozec [Sat, 8 Oct 2005 04:34:45 +0200]:

    > Ale jakoś nie widać, żebyś Ty w administrowaniu robiła ;>>

    No przecież mowiłam już to ładne parę razy. Przy kompie
    siedzę dla przyjemności, już dawno z obiegu wypadłam jeśli
    chodzi o zarabianie na tym...

    > Tobie też facet podebrał klienta.
    > Więc był lepszy w przekonywaniu :P

    Zawsze znajdą się i ci lepsi, i ci gorsi. I co, mam się
    na niego obrazić, czy jak? ;)

    > Sęk w tym, że są i tacy, którzy za te 30 zł zrobią to porządnie
    > - bo chcą zaistnieć, wyrobić portfolio. Żaden problem zainstalować
    > teraz gotowego cms-a i ściągnąć jakiś darmowy szablon, trochę
    > go przerobić i już. I to za 30 zł. A klient potem opowiada, że
    > można tak tanio, a inni zdzierają.

    Zgadza się, tacy też są. Ale nie ryzykowałabym stwierdzenia,
    że klient dostaje full serwis ;)

    > Autopropaganda.

    Nie, przesada w drugą stronę, niż Wasza :)

    > Zakład? To spróbuj MNIE namówić na coś :>>>>

    Jakby Ci to coś było faktycznie potrzebne, to nie sądzę żeby
    był problem z przekonaniem Cię do tego ;) A jak ktoś próbuje
    sprzedawać coś zupełnie zbędnego, no to niech się nie dziwi
    że mu nie idzie...

    > Drobnica. Z tego się nie żyje.
    > Więcej energii i kosztów niż zarobku.

    Minimalny etat to koło 600, czyli 2/3 z tego. Chyba lepiej
    mieć jednak te 900?

    > Większość chce fakury.

    I ci studenci też im faktury wystawiają, tak? ;)

    > To jest oszustwo.

    Dlaczego? Masz firmę, która daje Ci zlecenie. Ty je wykonujesz
    dla klienta. Firma wystawia mu za to fakturę. Rozliczasz się
    z firmą jako podwykonawca. Gdzie tu kant niby?

    > Opcji wymyślonych - tak.

    Wymyślonych czy nie, pal licho. Grunt że działają.

    Kira

    --
    Poszukiwany/Poszukiwana:
    * zarabiający/-a 1400