PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem?Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
  • Data: 2005-08-26 21:32:49
    Temat: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opieranie gospodarki na wolontariacie nic nie da, bo to od niewolnictwa
    > różni się tylko jednym szczegółem: niewolnik dostaje papu, a wolontariusz
    nie.
    czemu wolontariat?
    przywołane przeze mnie sprzątanie ulic jako jedno z wielu powinno być
    warunkiem dla zasiłku.zgodnie z myślą - Nie masz pracy, współczujemy ci
    (my, państwo), ale w ramach zapomogi wykonaj jakąś prostą pracę dla nas.
    I w tym momencie - przynajmniej ja - mam jasność, że nie jest to
    "wolontariat".
    I na marginesie - tego typu "działalność" wymyślono pod pojęciem "prac
    interwencyjnych". Tylko że w naszym piekiełku to się przełożyło na to, że
    np. połowa PUPów to ludzie pracujący rzez kilka lat na robotach
    interwencyjnych. to jest przykre, że praktycznie ustawodawca pokazuje że
    podstawa to jest naginać.

    > Marek
    gro