PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tanio wydluzyc pracownikowi czas pracyRe: Jak tanio wydluzyc pracownikowi czas pracy
  • Data: 2004-11-01 15:30:08
    Temat: Re: Jak tanio wydluzyc pracownikowi czas pracy
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ra.Y" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cm5ir3$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tak jest. A potem proletariusz się dziwi, czemu robi 10 lat i ciągle tylko
    > 1000 mu się _należy_. Chcesz się rozwijać, zdobywać doświadczenie, szkolić
    > się (na koszt pracodawcy w tym wypadku!!!), spróbuj dać coś więcej, niż
    > "to, co stoi w umowie". Nie chcesz - pakuj torbę za pięć trzecia i do domu
    > przed telewizor.

    Zagadzam sie z przedpiscca. Kto daje tylko tyle, ile jest zapisane w umowie,
    tego praca nie cieszy, traktuje ja jak niezbedne niewolnictwo - takiego
    czlowieka nie ma sensu awansowac ani trzymac dluzej w pracy w chwili, gdy
    znajdzie sie kogos, kto naprawde lubi dana rzecz robic. Wbrew temu, co tu
    niektorzy pisza, malo kto lubi byc "panem nieszczesliwych niewolnikow".
    Szefowie chca miec wspolpracownikow, ktorzy podziela ich zyciowe
    przekonanie, ze firma jest najwazniejsza i beda gotowi dac cos extra z
    siebie firmie - tak samo, jak przy jej zakladaniu i przez czas jej trwania
    dawal z siebie wlasciciel, ktory z wielkim prawdopodobienstwem pracowal
    znacznie wiecej, niz dozwala KP. Naprawde nie znam szefa firmy, ktory by
    pracowal tylko 8 godzin dziennie.

    Chyba, ze to, co robi Kasia, to akwizycja, sprzedaz proaktywna. "doradca
    klienta" czy jak to sie zwie. W takich dzialach szkolenia o takim natezeniu
    sa traktowane przez menedzerow jako kara za nie dosc dobre wyniki. Kasiu,
    jesli ktos powiedzial u Ciebie w pracy, ze "slabo sobie radzicie, wiec
    bedziemy was szkolic dodatkowo, az bedzie lepiej", a szkolenia sa zasadniczo
    bezwartosciowe i maja byc tylko "kijem", to trafilas w srodowisko pracy o
    tzw. hiszpanskim stylu zarzadzania. Jesli meczy Cie to, uciekaj jak
    najszybciej - lepiej nie bedzie, do awansu sa przewidziane i tak osoby o
    innej strukturze psychicznej niz Twoja, a za dluga praca na takim stanowisku
    w CV utrudni Ci znalezienie czegos, co bedzie polegalo nie na sprzedawaniu.

    I.