PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tanio wydluzyc pracownikowi czas pracyRe: Jak tanio wydluzyc pracownikowi czas pracy
  • Data: 2004-11-01 19:43:01
    Temat: Re: Jak tanio wydluzyc pracownikowi czas pracy
    Od: Shrek <l...@w...wywal._to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01 lis 2004, "Ra.Y" <r...@w...pl> zapodal(a):

    > Tak jest. A potem proletariusz się dziwi, czemu robi 10 lat i ciągle
    > tylko 1000 mu się _należy_.

    Wiesz, chodzi wlasnie o to, ze ja pracowalem po godzinach, przez trzy
    miesiace pod rzad, bo bylem chyba jedyna osoba, ktorej zalezalo, zeby
    pewien temat skonczyc (i chyba jedyna, ktora mogla to zrobic). Po tym
    porozmawialismy sobie z szefem o podwyzce, (bo wlasnie sie chyba troszke
    rozwinalem) i jedyne w czym sie zgadzamy, to to, ze sie nalezy. Po
    uslyszeniu ich propozycji za podwyzke podziekowalem i pracuje dokladnie 8
    godzin. Chyba uczciwie?

    > Chcesz się rozwijać, zdobywać
    > doświadczenie, szkolić się (na koszt pracodawcy w tym wypadku!!!),
    > spróbuj dać coś więcej, niż "to, co stoi w umowie". Nie chcesz -
    > pakuj torbę za pięć trzecia i do domu przed telewizor.

    Wlasnie sie przymierzam, zeby sie wogole stamtad spakowac.

    Shrek.