PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak skutecznie szukać pracy :-)Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
  • Data: 2009-03-25 07:11:22
    Temat: Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Raz jeszcze powtórzę - nie mówimy o randce, lecz o pracy. Gówno
    > pracodawcy do mojego hobby, ja rozmawiam o zatrudnieniu jako np. dekarz.

    Wydaje mi się, że tu jest właśnie pies pogrzebany. Ty patrzysz cały czas
    z punktu widzenia osoby szukającej pracy prostej, mało wykwalifikowanej.
    W takiej pracy rzeczywiście łatwo jest zostać zastąpionym innym
    pracownikiem i rzeczywiście w tym odniesieniu ma sens prawie wszystko,
    co pisałeś wcześniej.

    Ale uwierz mi, że aplikując na stanowisko zarządcze, dyrektorskie bądź
    kierownicze (z wyjątkiem najniższego szczebla), hobby będzie jednym z
    *bardzo ważnych* elementów do rozpatrzenia.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com