PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak skutecznie szukać pracy :-)Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
  • Data: 2009-03-25 10:28:45
    Temat: Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
    Od: The_EaGle <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > tylko wnaszym kraju prawdziwych prywatnyh firm szukac ze świeczką i
    > jeszcze im walą kódy pod nogi takie instytucje jak sb, abw, zus, us,
    > milicja:O(
    > w naszym okradzionym przez ruskich kraju nie byo kapitału, a wiec i
    > kapitalistów, a wielkie majątki pochodzą wyłacznie z kradzierzy, czy
    > myślisz ze taka firma jest prywatną firmą?:O)

    Rozumiem że ty albo nic nie masz albo to co masz to nakradłeś? Rozumiem
    też że patrzysz po sobie. Nie zamierzam dyskutować z twoim
    przeświadczeniem bo to nie ma sensu - twoja sprawa jak ty to oceniasz.

    > też właśnie dlatego nie chcę mieć doczynienia z takim HR:O)

    Czy chcesz czy nie , jeżeli zatrudniasz sie w prywatnej firmie bedziesz
    mieć do czynienia z HR. W państwowej nie ma potrzeby.

    Pozdrawiam
    Rafał