PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak skutecznie szukać pracy :-)Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
  • Data: 2009-03-25 01:19:21
    Temat: Re: Jak skutecznie szukać pracy :-)
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    "The_EaGle" <t...@t...pl> wrote in message news:gqbotj$pa9$1@news3.onet...

    > Dla mnie nie ważne, co nie znaczy że dla kogoś nie będa istotne. Hobby
    > jest o tyle istotne że na jego podstawie wiesz czy rozmawiasz z ciekawym
    > człowiekiem czy jednym z 40 mln podobnych. To czym się zajmujesz wyróżnia
    > cię z tłumu.
    >
    > Jak piszesz w CV: hobby: sport, motoryzacja i muzyka to dla znaczy że
    > jesteś jednym z 40 mln. Jak napiszesz:
    >
    > hobby: biegi długodystansowe w tym maratony , amatorskie rajdy
    > samochodowe, muzyka jazzowa na żywo
    >
    > Niby to samo ale jednak ciekawiej? Właśnie, o to chodzi aby w CV
    > zaciekawić kogoś twoją osobą.

    Kumplowanie sie i zaciekawianie swoja osoba to jedno i sensownosc tego
    zalezy od zawodu i kultury danej firmy, ale hobby moze byc tez po prostu
    informacja dotyczaca cech pozadanych (lub nie) na danym stanowisku. W
    przypadku Twojego wspinania sie mozna wnioskowac, ze masz ponadprzecietna
    sprawnosc fizyczna i kreci Cie pewien poziom ryzyka. Sa zawody, jak np.
    ratownictwo, w ktorych jest to przydatne i wymagane i takie udowodnione
    hobby jest jak najbardziej merytoryczna, relewantna informacja. Podzial
    miedzy zyciem zawodowym i prywatnym nie zawsze przebiega wedle kryterium "za
    co mi placili" lub "co wykonywalem w ramach zorganizowanej, instytucjonalnej
    dzialalnosci".

    I.
    --
    http://blog.pasnik.pl