PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Date: 2 Mar 2009 20:23:33 +0100

    On 2009-03-02, entroper <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Nie byłbym taki pewien, na co zapierdzielają uczciwi. Modelujesz sobie tę
    > sytuację tak, jakby wszyscy wkładali zysk do jednego worka a potem
    > rozdzielali procentowo wg zasług. Oczywiście, rozumiem intencję Twojej
    > wypowiedzi, ale mimo wszystko to nie jest takie proste, w szczególności
    > choćby dlatego, że gdyby oszuści nie byli na zwolnieniu, zapierdzielający
    > uczciwi ch.. by z tego mieli.

    Wystarczy że się premie obcina. A potem zwalnia innych pracowników.
    A potem likwiduje zakład i tworzy nowy - na przykład w innym
    mieście/kraju. Rozwiązań jest w cholerę, ale żadne nie szkodzi
    pracodawcom.

    [...]

    > Każdy ciągnie w swoją stronę, przy czym węzeł nr 4 jest w tym najbardziej
    > efektywny, niczego nie wytwarza i nigdy nie jest pokrzywdzony.

    Ty, ale nie wszystkie firmy to Wielkie Korporacje Giełdowe. Wręcz bym
    powiedział, że takich spółek to jest zdecydowana mniejszość. Więcej to
    jest przedsiebiorstw zaliczanych do kategorii małych lub średnich.
    Może pora skończyć z mitem że "pracodawca" to "wielki, bezosobowy
    worek pieniędzy bez dna", który zwalnia ludzi tylko dlatego że ma
    taki kaprys?

    > Złoszcząc się na oszustów na zwolnieniu (choć moralnie są godni
    > potępienia) tak naprawdę wyrażasz tylko własną bezsilność.
    > Jackare ma 101% racji.

    Ale gdzie ja się złoszczę na nich? Krytykuję tylko ich głupotę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl