PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
  • Data: 2005-10-21 11:02:52
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > No przecież już napisałam że to bzdura, i nawet uzasadniłam
    > dlaczego to bzdura...?

    Twoje uzasadnienie mozna strescic nastepujaco: "moi wspaniali znajomi i ja -nie
    jestesmy juz dziecmi". Jesli to jest uzasadnienie tezy, ze subkultura geekowska
    nie jest _przewaznie_ mlodziezowa, to poslugujesz sie jakas dziwna logika, bo
    na moj gust uzasadnilas tylko jedno - ze bardzo potrzebujesz publicznej
    gloryfikacji wlasnego srodowiska.

    A.