PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: jak myślicie
  • Data: 2005-10-22 11:18:07
    Temat: Re: jak myślicie
    Od: nbs <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bronek Kozicki wrote:

    > o, to rzadka i cenna cecha :)

    Szczegolnie wsrod absolwentow. W tym wyscigu szczurow wszyscy staraja
    sie pokazac jak najlepiej i czesto osiagaja odwrotny efekt. A nie
    potrzeba znowu az tak wiele. Jasne, wiedza i doswiadczenie sa niezbedne,
    ale tylko w takim stopniu jaki jest niezbedny do wykonania pracy.
    Najczesciej brakuje innych rzeczy:
    - pokory, zwykle inzynierskie problemy potrafia dac niezlego lupnia,
    czasem trzeba cos wyrzucic na smietnik (np. kawal kodu lub wlasnej
    dumy), innym razem zakasac rekawy i ubabrac sie w jakims g...
    - inwencji, gotowosci do wziecia na siebie odpowiedzialnosci.

    Oba przypadki to tzw. "mocni w gebie". Pierwsi nigdy nie przyznaja sie
    do porazki (nie mowiac juz o gotowosci do zwyklego kompromisu), drudzy
    za wszelka cene beda unikac przelania czegokolwiek na papier.

    Zeby nie bylo tak pesymistycznie - zwykle sie z tych cech wyrasta.
    Pozbycie sie ich to, miedzy innymi, jest to mityczne doswiadczenie.

    \R.