PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicie › Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
  • Data: 2005-10-21 15:58:21
    Temat: Re: Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > więc kiedy w śnie spadłem przy wykonywaniu jakieś ewolucji,
    > było dla mnie jasne, że właśnie zapętla mi się program, więc
    > najlepsze co mogę zrobić to szukać pomocy biegając po domu
    > i prosząc o zwolnienie stosu.

    A to nie, aż tak nie miałam jeszcze :))) Raz chciałam przemalować
    ścianę metodą żywcem z Photoshopa, przy przestawianiu mebli mam
    nieodpartą potrzebę złapać je myszą i przeciągnąć, a jak zakupy
    mam na mieście do zrobienia to cholernie mi źle że muszę tam
    lecieć, zamiast adres wpisać...

    Tak swoją drogą, biorąc pod uwagę ile energii poświęca człek
    żeby sobie świat do swoich potrzeb dostosować -- to ten świat
    za paręset latek może naprawdę ciekawie wyglądać ;> Ja sobie
    odpalanie kompa na pilota zrobiłam jeszcze na początku szkoły,
    bo słaby był, długo się odpalał, no to wygodniej było startnąć
    z łóżka i jeszcze chwilę poleżeć ;> Kumpel robi sobie chatę
    sterowaną z poziomu WWW z kolei, żeby wracając do tegoż domu
    mieć ciepłą wodę w wannie, podgrzane w mikrofali jedzenie
    i odpowiednią temperaturę ;> A to tylko poziom usera, jak się
    za to wezmą co większe firmy... OMG...

    > Zwykle takie pytanie, podejrzewam, przychodzi w połowie
    > jakiejś roboty, więc odpowiedź jest prosta: źle ze mną,
    > więc jak tylko skończę projekt, to robię dłuuugą przerwę.
    > I tak w kółko. Aż do przeładowania.

    Nom, zwłaszcza że ta przerwa jakoś nie wychodzi... ;>

    > To chyba najlepsze, co można zrobić :) Najlepiej w ciemno,
    > bez zastanawiania się na zasadzie jakoś to będzie :)

    Dokładnie taka jest idea tych wypadów :)))

    Kira