PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk - kobieta › Re: Informatyk - kobieta
  • Data: 2004-09-10 21:55:10
    Temat: Re: Informatyk - kobieta
    Od: "Paweł O." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popieram jak najbardziej robienie specjalizacji. Przynajmniej jak
    > przychodzisz do firmy, to mówisz, że jesteś programistą, projektantem,
    > adminem sieci lub adminem baz danych. Będziesz szukać pracy na jakiej się
    > znasz, a wtedy rozmowy kwalifikacyjne będą o wiele bardziej kontretne. A
    > póki będziesz informatykiem od wszystkiego, póty o sensownych zarobkach
    > będziesz słyszała jedynie w "Super Expresie" czy innym "Fakcie" (ile to niby
    > zarabiają informatycy). Także specjalizacja, specjalizacja i jeszcze raz
    > specjalizacja.

    A kto wg Ciebie ma byc dyrektorem albo przedstawicielem zarzadu ds.
    informatyki w duzej firmie? Tu niestety lepiej sie znac na wszystkim po
    trochu niz byc wybitnym w jednej dziedzinie. Znac na tyle, zeby moc
    podyskutowac o proponowanych rozwiazaniach ze specjalistami, ktorzy
    znaja tylko swoja dzialke i zaden z nich z osobna nie ma prawa podjac
    sie wyzwania jakim jest kompleksowa informatyzacja duzego
    przedsiebiorstwa. Ja uwazam, ze miejsce na rynku jest i dla specjalistow
    i dla "omnibusow".

    Pawel