PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))? › Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    From: czarny <m...@f...art.lp>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zażądać (informatyk, "dorywczo" raczej:))?
    Date: Fri, 25 Nov 2005 10:59:23 +0100

    jerry napisał(a):

    > dobre! Podobają mi się takie wypowiedzi! Najczęściej autorami są
    > sfrustrowani amatorzy informatyki, którzy zarabiając średnią krajową
    > naczytali się w gazecie wyborczej ile kosztuje godzina ich pracy i
    > szczęka im opadła - ale co zrobić? Przecież w robocie nie podskoczę - to
    > chociaż na grupie się dowartościuje.

    ...to zweryfikuj ostro swoje poglądy bo póki co, to wygląda na to, że
    Tobie opadła szczęka na widok takiej kasy... Tak się sklada, że zarabiam
    dobrze i w d*ie mialbym 70 zeta netto za godzinę.

    > Człowiek jest na 2 roku studiów, nie może wykazać się doświadczeniem,
    > pracodawca nie wie czego może się po nim spodziewać, a TY mu proponujesz
    > by zaśpiewał 70 zł netto? Trochę źle mu życzysz...
    > 20 zł netto/h to dobra stawka na początek, na pierwszą pracę. Po 3
    > miesiącach wyjdzie czy może ubiegać się o więcej.

    a co to za polityka. Jesli tak sie cenisz jak piszesz i takie masz
    poglądy, to chyba klepiesz ostrą biedę- bez urazy oczywiście.
    Ciekawe, na czym opierasz swoją opinie, ze akurat 20 zeta to dobre na
    początek.

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl