PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife ???Re: Herbalife ???
    From: "dziadek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Herbalife ???
    Date: Sun, 15 Sep 2002 16:00:21 +0200

    Użytkownik "Rafal" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:akidv5$k16$1@news2.tpi.pl...
    > Heya !

    > A wiesz co to Amway? To to samo. A jak nie wiesz to juz pisze:

    nie zgaodzę się

    > Herbalife to firma, ktora dziala w systemie Multi Level Marketing, czyli
    po

    "Herbalife to firma, ktora dziala w systemie Multi Level Marketing" - to się
    zgadza, ale już dalej nie!
    Ludzie na "górze" muszą tak samo ciężko pracować (dosłownie tak samo) ja ci
    na dole! Między innymi tym się różni Herbalife od innych firm pracujących w
    tym systemie.

    > prostu ci co sa najnizej utrzymuja tych co sa wyzej. Oczywiscie wg. ludzi
    > naciagajacych na cos takiego praca nie polega na akwizycji, tylko na... no
    > wlasnie na czym? Na wciskaniu kiepskiej jakosci towaru komu sie da. A i
    nie
    > zapomnij, ze jezeli bedziesz chcial tam jednak pracowac, to przygotuj sie
    > na wydatek kilkuset zlotych na tzw. starter, czyli kilka sztuk towaru
    > oferowanego przez Herbalife. Oczywiscie towary te bedziesz musial komus
    > opchnac zeby sie cokolwiek zwrocilo.

    Nooooo widzę że kolega coś tam słyszał, tylko w którym kościele dzwonią?
    Żeczywiście, aby współpracować z Herbalife trzeba wykupić tzw. starter.
    Dlaczego wymagane jest wykupienie startera?
    Właśnie dlatego aby przyszły "DOBRY" współpracownik Herbalife, mógł się
    przekonać na własnej skórze o wspaniałej jakości i niesamowitych
    właściwościach tych produktów!
    W starterze oprucz produktów "spożywczych" są również materiały pomocne w
    przyszłej pracy. Starter w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż!!! Produkty
    spożywcze które, są w starterze mają być zjedzone przez przyszłego
    współpracownika Herbalife. Już po takiej niewielkiej ilości produktów, jaka
    znajduje się w starterze, przekona się o niemal cudownych właściwościach
    tychże produktów.
    Firma Herbalife wyznaje zasadę:
    Najlepsi konsultanci - dystrybutorzy to zadowoleni klienci którzy, jedli
    produkty w przeszłości lub jedzą, wyprubowali ich działanie na sobie!!!
    Wtedy dopiero mogą z całą stanowczością i odpowiedzialnością powiedzieć (i
    zwykle pokazać na własnym przykładzie) skutek działania tych produktów.
    Szczupli, tryskający zdrowiem, ze wspaniałym samopoczuciem.
    Dużo by pisać..., sam jadłem, schudłem, więc wiem o czym piszę:)
    Nie można dobrze skutecznie "sprzedawać" jakiegokolwiek towaru, nie będąc
    przekonanym że jest to dobry towar.
    Najłatwiej wypróbować działanie produktów na sobie, lub rodzinie:))) o ile
    nie jest to środek owadobujczy;)))))))))))))))

    > Krotko: odradzam jakikolwiek kontakt z Herbalife, jak i wszelkimi innymi
    > sektami typu Amway, Oriflame i Avon (te dwie ostatnie to dla pan raczej,
    bo
    > chandluja kosmetykami). Zaznaczam, ze jest to moje prywatne zdanie,
    > wyrobione na podstawie lektury gazet i ksiazek, jak i na bezposrednim
    > obcowaniu z wyzej wymienionymi firmami.

    szkoda że pan, panie rafale tak pochopnie wyciąga wnioski, zwłaszcza że
    lektóry o Herbalife i ich produktach jest jak na lekarstwo, a właściwie to w
    ogóle nie ma!:(( A szkoda że tak mało o tym się mówi.
    zapraszam do dyskusii:)

    dziadek