PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife ???Re: Herbalife ???
  • Data: 2002-09-15 16:56:23
    Temat: Re: Herbalife ???
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heya dziadek!

    > nie zgaodzę się

    A moze jakies argumenty?

    > Ludzie na "górze" muszą tak samo ciężko pracować (dosłownie tak samo)
    > ja ci na dole! Między innymi tym się różni Herbalife od innych firm
    > pracujących w tym systemie.

    No pewnie. Nie maja czasu bo licza kase.

    > Dlaczego wymagane jest wykupienie startera?
    > Właśnie dlatego aby przyszły "DOBRY" współpracownik Herbalife, mógł
    > się przekonać na własnej skórze o wspaniałej jakości i niesamowitych
    > właściwościach tych produktów!

    Jaja sobie robisz? Probka produktu za kilkaset zlotych? I jeszcze musisz to
    zaplacic przy przyjeciu cie do "pracy"? Chyba cos tu nie gra.

    [blah, blah, tu byly slabiutkie hasla marketingowe]

    > szkoda że pan, panie rafale tak pochopnie wyciąga wnioski, zwłaszcza
    > że lektóry o Herbalife i ich produktach jest jak na lekarstwo, a
    > właściwie to w ogóle nie ma!:(( A szkoda że tak mało o tym się mówi.
    > zapraszam do dyskusii:)

    A to ciekawe czemu nie ma takich publikacji. Moze jest podobnie jak w
    przypadku Amwaya, ze wplywowi politycy, a zarazem czlonkowie Amwaya blokuja
    takie pomysly, vide film o Amwayu ktorego nie wyswietlono w telewizji i
    pozwano autorow.

    BTW, jest ciekawa ksiazka pana Leca, pewnego dziennikarza pt. "Amway",
    ktora mowi wlasnie o losach tego filmu, jak i o strukturze i dzialaniu
    Amwaya. Polecam lekture.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl