PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife ???Re: Herbalife ???
  • Data: 2002-09-16 11:07:37
    Temat: Re: Herbalife ???
    Od: "dziadek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:am32t7$fi6$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > nie
    Ciach
    > Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Pacjent prowadzony przez dietetyka też
    > schudnie, jeśli faktycznie będzie stosował się do diety. Jeśli zamiast
    > posiłków jesz tylko "papki", to musisz schudnąć, nie ma siły.

    no właśnie, cudów w tej materi nie ma! Aby schudnąć musisz dostarczyć
    organizmowi miej kalorii, niż jest w stanie spalić!
    - zasada nie do podważenia!!!
    Zgadza się, tylko ta "papka" jak mówisz, to wysokoproteinowy niskokaloryczny
    posiłek, skomponowany tak, aby zaspokoić wszystkie potrzeby organizmu, które
    są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, łącznie z witaminami,
    minerałami...
    Wszystko jest pochodzenia roślinnego (ziołowego, owocowego...). Żadnej
    chemii!
    A wszystko to z ekologicznie czystych regionów, jake jeszcze na ziemi
    pozostały (Chiny, Tybet, Ameryka Południowa).
    No proszę, wykład robię ;)))

    > Co potwierdza, iż efekty uzyskuje się nie ze względu na cudowną moc
    > produktów, ale przez konsekwentne stosowanie diety.

    oczywiście że TAK!
    niktóre diety proponowane przez FACHOWCÓW w tej dziedzinie, są również do
    pewnego stopnia skuteczne, ale nie koniecznie tańsze!
    Pozatym, produkty Herbalife nie służą tylko do schudnięcia...
    Sporo by pisać:)
    mam nadzieję że podyskutujemy jeszcze

    dziadek