PracaGrupypl.praca.dyskusjeGDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele? [OT]
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GDZIE NAJLEPIEJ - dodatkowa praca w "soboto-wieczór" i/lub niedziele?
    [OT]
    Date: Sat, 26 Sep 2009 18:51:04 +0200

    W wiadomości news:h9lfgd$s1k$1@atlantis.news.neostrada.pl Kviat
    <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> pisze:

    > Można również merytorycznie dyskutować.
    Tak podejrzewałem. ;)
    Pytałem jednak co stanowi o merytoryczności.

    > Każdy ma gdzie indziej postawioną granicę i nie ma w tym nic dziwnego.
    To ja też mogę mieć tę granicę w swoim miejscu?
    Cudownie. Bałem się bowiem, że mam ją bezprawnie. ;)

    > Właśnie. Inni też tak robią, więc nie dziw się, że tak jesteś odbierany.
    Nie dziwię się. Co więcej jak ktoś mi się "nie spodoba", "podpadnie" jakoś
    to trochę prowokuję.
    Nawet mi to wychodzi, jak widać.
    Ale nie każdemu.
    Zobacz sobie moją pierwszą odpowiedź wątkoczyńcy. Konkrety, rzeczowe
    sugestie. Ale wśród nich także ocena sytuacji zapodanej przez wątkosprawcę.
    I głupcy widzą tylko to (prosty mechanizm obronny), i tylko tego się
    czepiają.
    W przebiegu wątku pojawia się potem niejaki Minotaur, kompletnie mi nieznane
    dziecko neostrady:
    czepiając się mnie ale żartobliwie (emotikon).
    W tym samym tonie mu odpowiadam (emotikon).
    A niejaki Haberta wypisuje bzdety o niesprowokowanej agresji, trollowaniu.
    O Balonach i innym badziewiu już mi się pisać nie chce.
    Mnie to wszystko zwisa, ale przywołuję dla zobrazowania zjawiska.

    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > tylu idiotów." - Stanisław Lem
    Lepiej wiedzieć, niż nie wiedzieć - Jotte.

    > Ja siebie zaliczam "do stanów pośrednich", a mimo tego i wbrew moim
    > intencjom, nie potrafiłeś tego odczytać. Od razu wrzuciłeś mnie do
    > szufladki oznaczonej "0".
    Nie wydaje mi się, skoro to piszę.
    W każdym razie z pewnością nie bezpowrotnie.

    > Nie. Ale też nie będę zawracał sobie tym głowy. Nie zasługują na
    > odpisywanie.
    Nie? Doprawdy?
    A np. taki huj Smerf, który nazwał mnie Żydem (jako obelgą, ale może ja
    jestem Żydem), a jednak są tacy co z nim gadają, choć ich lekceważy pisząc
    im z karygodnymi ortami nie zawracając sobie tego co ma w miejscu głowy
    użyciem słownika, to co?
    Jeśli komuś dopierdalam, to jemu, nie jego krewnym.

    > Przemyśl to sobie i pozwól łaskawie, że inni będą Cię oceniać w/g swojego
    > widzimisię.
    Zbędna rada, pozwalam od zawsze. Niech sobie oceniają.
    W końcu mają "0".

    --
    Jotte