eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeEtyka prowadzenia biznesuRe: Etyka prowadzenia biznesu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Etyka prowadzenia biznesu
    Date: Mon, 10 Mar 2003 10:25:06 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <b4hlld$ppt$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <b4fcsv$l60$1@atlantis.news.tpi.pl> <b4fjan$1cb$1@foka.acn.pl>
    <b4ft2c$1hj$1@atlantis.news.tpi.pl> <b4g9tf$2b3$1@absinth.dialog.net.pl>
    <b4gaju$haf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb204.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1047288302 26429 213.76.25.204 (10 Mar 2003 09:25:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Mar 2003 09:25:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.1) Gecko/20020826
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:74029
    [ ukryj nagłówki ]


    >>Słowo etyka brzmi dumnie, ale zwycięża szara rzeczywistosć. Teraz
    >
    > wiekszość
    >
    >>grzebie w portwelu i nic tam znaleźć nie może , to ma w d...... etykę
    >
    >
    > Słowo etyka użyłem chyba zbyt pochopnie, chodziło mi raczej o to w jakim
    > stopniu inwestować w jakośc obsługi klientów, co przecież niekoniecznie ma
    > wymiar "etyczny" (choć również), ale ma swój udział a tym, ile z tych
    > kientów kiedyś z nami zostanie.

    W praktyce realizuje się cała gamę wariantów obsługi, poczynając od
    takiego, gdzie spełnia się każde oczekiwanie klienta a skończywszy na
    takim, gdzie oferent określa, co jest standardem - klient albo się
    decyduje albo nie. Najlepiej przyjąć wariant charakterystyczny dla
    danego produktu/branży i tak go zmodyfikować, by być krok przed
    konkurencją - kluczem jest odpowiedź na pytanie "ile więcej się sprzeda"
    albo ile więcej zarobię, jeżeli zrobię to i to. Nie podnosi się
    standardu obsługi, jeżeli nie wpływa to na wzrost liczby dobrych
    klientów i zysku w okresie długoterminowym.

    Pzdr: Dogbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1