PracaGrupypl.praca.dyskusjeEtyka prowadzenia biznesuRe: Etyka prowadzenia biznesu
  • Data: 2003-03-10 21:54:07
    Temat: Re: Etyka prowadzenia biznesu
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Realizacja ,,calej gamy wariantow obslugi'' wymaga nakladow jak na
    > obsluge klienta max. wybrednego (czyt. 24 godzinna obsluga przez caly rok)
    > a to kosztuje...

    Miałem na myśli, że jeden podmiot w danym czasie realizuje jeden
    wariant, a nie wszystkie. Ponadto realizacja wariantu "wszystko, czego
    klient sobie zażyczy" nie wymaga pracy trzyzmianowej - rzadko się
    zdarza, że by np. schlany nuworysz chciał nabyć merola o 4 nad ranem
    wracając z libacji i czynił z tego żądania wymóg bezwarunkowy.
    Wariant super eliminuje znaczną grupę klientów - sklep z winem po 100$
    flaszka nie zaprasza na degustację (szczególnie całodobową) okolicznej
    hołoty, lecz są to zaproszenia imienne, na określoną godzinę i
    skierowane do wybranych osób. O ile nie zaprosi się parlamentarzystów,
    nie ma potrzeby by personel liczył zastawę po bankiecie. Wariant full
    wypas pociąga za sobą koszty, ale nie takie, jak sugerujesz.

    Zdrówko:

    Dogbert