PracaGrupypl.praca.dyskusjeEtyka prowadzenia biznesuRe: Etyka prowadzenia biznesu
  • Data: 2003-03-10 09:25:06
    Temat: Re: Etyka prowadzenia biznesu
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiekszość

    > Słowo etyka użyłem chyba zbyt pochopnie, chodziło mi raczej o to w jakim
    > stopniu inwestować w jakośc obsługi klientów, co przecież niekoniecznie ma
    > wymiar "etyczny" (choć również), ale ma swój udział a tym, ile z tych
    > kientów kiedyś z nami zostanie.

    W praktyce realizuje się cała gamę wariantów obsługi, poczynając od
    takiego, gdzie spełnia się każde oczekiwanie klienta a skończywszy na
    takim, gdzie oferent określa, co jest standardem - klient albo się
    decyduje albo nie. Najlepiej przyjąć wariant charakterystyczny dla
    danego produktu/branży i tak go zmodyfikować, by być krok przed
    konkurencją - kluczem jest odpowiedź na pytanie "ile więcej się sprzeda"
    albo ile więcej zarobię, jeżeli zrobię to i to. Nie podnosi się
    standardu obsługi, jeżeli nie wpływa to na wzrost liczby dobrych
    klientów i zysku w okresie długoterminowym.

    Pzdr: Dogbert