PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkole › Re: Darmowe godziny w szkole
  • Data: 2007-11-29 19:42:12
    Temat: Re: Darmowe godziny w szkole
    Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fin494$o0k$1@opal.icpnet.pl...

    > Prawda jest taka, że jakieś 80% nauczycieli, gdyby ich ocenić wg
    > normalnych, komercyjnych warunków, nadawałoby się tylko i wyłącznie do
    > zwolnienia. Za kwalifikacje, za podejście do pracy i za wiele innych
    > rzeczy.

    No bo kto chciałby pracowac za ok. 800 zł (początkujący nauczyciel) do 1540
    (nauczycielka mianowana, 17 letni staż, po 3 awansach zawodowych).

    2 opcje:
    - pasjonatka na utrzymaniu bogatego męża, która tym sposobem zarabia sobie
    na waciki i nie nudzi sie sama w domu rano.
    - osoba, której z jachiś przyczyn nie udało się dostać lepszej pracy.

    Taka smutna prawda.
    (dzis widziałam się ze znajoma nauczycielką, i takie mam smutne refleksje).

    pozdr.
    o.