PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkole › Re: Darmowe godziny w szkole
  • Data: 2007-11-29 20:25:35
    Temat: Re: Darmowe godziny w szkole
    Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fin6f8$quj$2@opal.icpnet.pl...

    > Nawet się z tym (niespodzianka) zgodzę. Ale przede wszystkim nie powinno
    > być tak, że się trzyma różnych jełopów i wypaleńców, przez których
    > uczniowie cierpią i są mniej lub bardziej spaczeni życiowo.

    A dlaczego się ich trzyma?
    Bo nie można znaleźć nikogo na ich miejsce.
    Przykład: W pewnym gimnazjum szukają nauczyciela na zastępstwo za
    nauczycielkę na długim zwolnieniu.
    Akurat gadałam z dyrektorką (w innej sprawie, przypadkiem). Powiedziała mi,
    że wezmą każdego kto będzie chciał pracować. Nawet nie musi byc anglista.
    Jako, że mam akurat rózne uprawnienia pedagiczne, oraz znajomość języka,
    zaoferowała mi te super posadę z biegu.
    "Jak pani chce, może pani od dziś".
    Mam zerowe doświadczenie, a odpowiedzialność duża, pieniądze zaś żadne.
    Na co dzień prowadzę DG, więc teoretycznie pare godzin na to zastępstwo
    wykroiłabym.
    Ale mi się zupełnie nie opłaca. Gdybym była pasjonatka, to może....
    Te dzieci nie maja nauczycielki 4 miesiące bo nikt nie chciał pracować. Pani
    dyr. nawet była gotowa dać mi maksymalny. mozliwy dodatek motywacyjny w tej
    sytuacji - 100 zeta na miesiąc. Śmiechu warte. Musiałabym byc pasjonatką i
    miec minimum doświadczenia by się podjąć tej bądź co bądź odpowiedzialnej
    pracy. ;)))

    pozdr.
    o.