PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkole › Re: Darmowe godziny w szkole
  • Data: 2007-11-29 20:15:12
    Temat: Re: Darmowe godziny w szkole
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:

    > No wiem, że może być z tym mniejszy lub większy problem.
    >
    > Ale faktycznie: źle napisałem. Poprawnie powinno być: za podejście do
    > pracy, za kwalifikacje i za wiele innych rzeczy.

    Ale to podejście do pracy nie bierze się znikąd. A co do kwalifikacji :
    Osoba o której wspomniałem posiada pełne przygotowanie do zawodu, 5-letnie
    studia kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznych. A do 2007 roku każdy
    nauczyciel miał uzupełnić kwalifikacje - albo wylot. Rozumiem, że możesz też mieć
    na myśli "nieformalne" kwalifikacje - wiadomo - jeden nauczyciel uczy dobrze,
    potrafi to robić inny albo to olewa, albo stawia wysokie wymagania tylko innym.
    Ale tego *nikt* nie sprawdza. To jest najmniej ważną rzeczą w tym zawodzie.
    Najważniejsze jest, aby na papierze było OK.