PracaGrupypl.praca.dyskusjeDarmowe godziny w szkole › Re: Darmowe godziny w szkole
  • Data: 2007-11-29 20:21:58
    Temat: Re: Darmowe godziny w szkole
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osoba o której wspomniałem posiada pełne przygotowanie do zawodu, 5-letnie
    > studia kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznych. A do 2007 roku każdy
    > nauczyciel miał uzupełnić kwalifikacje - albo wylot. Rozumiem, że możesz
    > też mieć
    > na myśli "nieformalne" kwalifikacje - wiadomo - jeden nauczyciel uczy
    > dobrze,
    > potrafi to robić inny albo to olewa, albo stawia wysokie wymagania tylko
    > innym.
    > Ale tego *nikt* nie sprawdza. To jest najmniej ważną rzeczą w tym zawodzie.
> [...]

    A powinno się sprawdzać. Nie wiem w tej chwili, jaka metoda byłaby
    najlepsza, ale można próbować różnych. Np.:
    - supervisor bywający na lekcjach i czasem nawet biorący aktywny udział
    w lekcji
    - kamery w klasie i supervisor mający nauczycieli pod opieką
    - hierarchia stanowisk i płac, system awansów zależny od ocen
    itd.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com