PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcyRe: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-06 07:54:25
    Temat: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Tomasz Płókarz [Tue, 06 Sep 2005 00:21:43 +0200]:

    > I o czym ma to swiadczyc? Moze Cie zaskocze, ale pracownikow,
    > ktorzy nie moga znalezc _dobrej_ pracy jest co najmniej kilka
    > milionow.

    O tym, ze jedna z przyczyn bezrobocia moze byc kompletny brak
    dostosowania bezrobotnych do rynku pracy. Nie glowna, ale jedna
    z -- jak najbardziej. Bo tam te etaty sa, tylko nie ma takiego
    co by sie na nie nadawal. Wiec odlogiem leza.

    Swoja droga, ciekawa jestem jak wygladalyby statystyki wakatow
    pod wzgledem powodu ich istnienia...

    Kira