PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
  • Data: 2005-09-06 19:56:11
    Temat: Re: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 06 Sep 2005 09:54:25 +0200, Kira napisał(a):

    > Re to: Tomasz Płókarz [Tue, 06 Sep 2005 00:21:43 +0200]:

    > O tym, ze jedna z przyczyn bezrobocia moze byc kompletny brak
    > dostosowania bezrobotnych do rynku pracy. Nie glowna, ale jedna
    > z -- jak najbardziej. Bo tam te etaty sa, tylko nie ma takiego
    > co by sie na nie nadawal. Wiec odlogiem leza.

    Zobacz post w ktorym vertret nabija sie z 32-letneigo gonca. Obecnie malo
    kto ma mozliwosc ksztaltowania swojego rozwoju zawodowego, tylko pracuje
    "od sasa do lasa" w charakterze takim jaki jest potrzebny w kolejnej
    pracy. A potem jest taka mieszanka, ktora po kilkunastu latach pracy
    zawodowej nie okresla nawet. kim wlasciwie z zawodu jest dany czlowiek.
    O ile ktos nie pracuje od poczatku zgodnie z wyksztalceniem kierunkowym to
    robi sie coraz iweksza mieszanka, ktorej nie mozna naprostowac w jednym
    kierunku rozwojowym (bo jesc trzeba i jesli po kilku miesiacach poszukiwan
    trafila sie praca sprzedawcy to bedzie sie sprzedawca, magazyniera -
    magazynierem, pomocnika ksiegowej - bedzie sie wklepywac dokumenty).

    A potem Cv trafia na czyjes biurko i HR stwierdza, ze dany czlowiek
    wlasciwie nie ma zadnej specjalnosci.

    > Swoja droga, ciekawa jestem jak wygladalyby statystyki wakatow
    > pod wzgledem powodu ich istnienia...

    "Od kilku lat zatrudniamy tanich stazystow wymienianych co pol roku,
    natomiast nie rozumiemy, dlaczego na to stanowisko nie mozemy znalezc
    pracownika z kilkuletnim doswiadczeniem"