PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
  • Data: 2005-04-18 08:25:26
    Temat: Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: MC [Mon, 18 Apr 2005 05:55:04 +0200]:

    > Bo najlepszy może być tylko jeden.

    E-e. Obiektywnie najlepszych rzeczy nie ma. Kazda ma kilka
    cech, ktore dla roznych ludzi beda w roznym stopniu wazne.

    Nawet oceny z jakichstam czasopism sa wylacznie prywatnymi
    opiniami testujacych i nie ma obowiazku sie z nimi zgadzac.

    > To nie jest kwestia subiektywna są wymyślone całkiem
    > precyzyjne mierniki.

    No wiec dla mnie najwazniejszy w samochodzie jest komfort
    jazdy. Prosze Cie grzecznie o przedstawienie precyzyjnych
    miernikow, ktore powiedza czy _mi_ bedzie wygodnie... ;)

    Myslisz, ze po co sa jazdy probne tak w zasadzie, skoro
    kazdy czynnik mozna okreslic "precyzyjnymi miernikami"?

    > ale ostatnio coraz trudniej spotkać handlowca, który sobie
    > radzi bez porównań (często wyimaginowanych zresztą)
    > z produktami konkurencji. Są tego uczeni.

    I w sumie slusznie, bo moga trafic na taka mnie, ktora ich
    spyta "No dobra, ale ja to mam od firmy XYZ, wiec czemu mam
    zmieniac na wasza firme? W czym jestescie lepsi?". I jak nie
    zna produktow konkurencyjnej XYZ to lezy i placze.

    Tak, pytanie wredne, ale mnie faktycznie interesuje dlaczego
    mam zmieniac... ;) I lepiej zeby potrafil odpowiedziec _bez_
    jezdzenia po konkurencji, porownujac sama oferte.

    Tak na prawde to powiem Ci, ze wszystkie "zasady handlu"
    dosc czesto w sytuacjach rzeczywistych nalezy sobie darowac
    i dostosowac rozmowe do sytuacji. Znaczy nie mowie tutaj
    o np. dostawach butli z woda ;) ale przy co drozszych
    uslugach trzeba miec przede wszystkim wyczucie.

    Kira