PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy??? › Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-07 08:39:36
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Greg napisał(a):

    > To mi torchę przypomina podstawówkę, czy nawet przedszkole:
    > - A ona mnie kopie!
    > - Bo on mnie przezywa!
    > - Bo ...
    >
    > Mam pewne zasady, których się trzymam niezależnie od tego, czy inni się ich
    > trzymają.

    Przeczytaj proszę jeszcze raz - tym razem ze zrozumieniem, za to bez
    własnych naditerpretacji i bez prób własnej autprezentacji - to co
    napisałem, a poźniej postaraj się odpowiedzieć *szczerze* na pytanie:
    Czy naprawdę uważasz, że oczekiwanie od przypadkowej osoby większej
    dbałości o dobro firmy i troski o zachowania tajemnicy niż od pracownika
    tejże świadczy o bystrości umysłu i ma jakikolwiek związek z zasadami?
    Czy może jest to li i jedynie przykład bezgranicznej głupoty? Bo
    naiwność w interesach _jest_ głupotą.

    > To, że ktoś ma za długi język nie wydłuży automatycznie mojego. Mam
    go taki
    > a nie inny bez względu na okoliczności.

    No i pięknie. Jesteś więc dyskretną osobą z zasadami. Pogratulować.

    Powodzenia.

    Zbyszek