PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy???Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-07 08:03:25
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:dahe0h$lv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    > wiadomości news:dagfo1$52f$1@inews.gazeta.pl...

    > A w jaki sposob bys ocenil obecnosc lub brak tej predyspozycji, ktorej
    > pracodawca w tym wypadku szuka, w sposob mozliwy do przeprowadzenia silami
    > samej firmy i bez odwolywania sie do np. fachowcow od testow?

    Assessment center, albo podobna metoda do tej, którą opisałaś. Zadbałbym
    wówczas o zniwelowanie do minimum czynników wynikających bezpośrednio z
    umiejętności wywierania wpływu przez podstawionego kandydata. Moim zdaniem
    ta metoda bada zgoła inne rzeczy - uleganie regule bycia konsekwentnym (to
    kandydat prawdziwy), umiejętność wywierania wpływu) to kandydat podstawiony.

    pozdrawiam
    m.

    pracownikow.

    Ależ nic się nie stresuj :)