PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy???Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
  • Data: 2005-07-05 15:31:19
    Temat: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:daca3b$5cm$1@opal.icpnet.pl Maciej Ślużyński
    <m...@i...pl> pisze:

    > Przepraszam za szczerość, ale... pieprzycie wszyscy, jak potłuczeni...
    > Nie każdy jest asertywny aż do bólu, a nawet - większość asertywna nie
    > jest. Rozmowa o pieniądzach jest ZAWSZE trudna i zazwyczaj dochodzi do
    > niej za późno...
    A co tu asertywność ma do rzeczy?
    Słyszałem, że niekiedy rekrutujący są bezczelni i pozwalają sobie zadawać
    aplikantom (obcym przecież ludziom) pytania np. o ewidentnie osobiste
    sprawy. Skoro tak, to normalne jest zadanie bezpośrednio i od razu pytania:
    "Co mam dokładnie robić, na jakich warunkach i za ile? Potem ew. pogadamy o
    reszcie". I już.
    Kto pozwala aby marnowano jego czas i energię widocznie na to zasługuje.

    Jotte