PracaGrupypl.praca.dyskusjeBylejaki - prototyp? › Re: Bylejaki - prototyp?
  • Data: 2007-02-18 08:47:45
    Temat: Re: Bylejaki - prototyp?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Kurdę, to chyba jednak nie całkiem tak...
    > http://polishexpress.co.uk/artykul.aspx?id=376

    Sa takie branze, do ktorych naleza m.in. gastronomia, hotelarstwo,
    zarzadzanie centrami konferencyjnymi i w ogole szeroko pojete
    "hospitality", gdzie osoby pracujace na najnizszych stanowiskach sa
    traktowane okropnie i to tym bardziej, im bardziej luksusowy jest to
    przybytek i niezaleznie od tego, w jak zamoznym kraju sie to dzieje (w
    bogatych krajach te prace biora zwykle tylko zdesperowani imigranci nie
    mogacy znalezc nic lepszego).

    Nie mialam nigdy okazji przyjrzec sie temu od srodka, wiec nie wiem,
    dlaczego tak sie dzieje, ale taka opinie slyszalam od kilku
    zorientowanych osob przy okazji pytania ich o zdanie, gdy mialam
    propozycje pracy w jednej z wymienionych branz. Ktos mi powiedzial
    wprost, ze nie powinnam tego brac, bo nie umiem wrzeszczec na ludzi i
    sie wykoncze psychicznie i posluchalam, a ze wszystkich informacji,
    jakie do mnie docieraly pozniej wynikalo, ze to byla sluszna rada i
    sluszna decyzja.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533