PracaGrupypl.praca.dyskusjeBylejaki - prototyp? › Re: Bylejaki - prototyp?
  • Data: 2007-02-21 12:21:53
    Temat: Re: Bylejaki - prototyp?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):

    > 1. Masz na to ustawową przerwę 15 minut dziennie. W czym problem?

    Potrzeby fizjologiczne pracowników regulujesz przepisami? To dzięki
    takim jak ty zwykło się mówić, że kasjerki w hipermarketach muszą w
    papmersach pracować. Powiedz mi kto cię tak skrzywdził, że teraz musisz
    się na innych wyżywać? Może idź na jakąś terapię (i nie zapomnij zabrać
    ze sobą kolegów z hipermarketów i obozów pracy).

    > 2. Nawet zakładając, że pozwalamy szeregowemu pracownikowi wychodzić do
    > toalety, kiedy tylko chce, to jak się ma toaleta do opierania się i
    > zamieniania słów z kolegami?

    "Pozwalamy"? Ty w przedszkolu pracujesz? Od kiedy "szeregowy pracownik"
    to małe dziecko, który musi o pozwolenie pytać żeby siusiu zrobić?
    Aaaaa! Szeregowy...! To pewnie wojsko... :)
    W normalnej pracy to przełożonego najwyżej się informuje o tym, że
    opuszcza się stanowisko pracy aby pójść do toalety. I nie "kiedy tylko
    chce" tylko wtedy kiedy potrzebuje. A im większym idiotą będzie szef tym
    częściej się będzie proacownikowi chciało.

    Zrób eksperyment: chociaż przez dwa miesiące potraktuj pracowników jak
    ludzi. Statystyka wychodzenia do toalety polepszy się dopiero w drugim
    miesiącu bo przez pierwszy miesiąc pracownicy będą w szoku, więc nie
    zniechęcaj się po kilku pierwszych dniach.

    pozdr.
    Piotr