PracaGrupypl.praca.dyskusjeBylejaki - prototyp? › Re: Bylejaki - prototyp?
  • Data: 2007-02-24 17:12:54
    Temat: Re: Bylejaki - prototyp?
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polsat, sobota 14:45 - "Hell's Kitchen". To tylko reality show, ale gość
    > prowadzący jest faktycznym restauratorem - i to z tych droższych
    > resteuracji - z Londynu (chyba).
    > Ciekawe czy jego zachowanie jest takie tylko na potrzeby programu, czy
    > też postępuje tak ze swoimi pracownikami? Pewnie to pic, nikt by tego
    > nie zniósł.
    > Tak czy inaczej - Bylejaki v. 1.1?

    Tydzień temu nie zdołałem już obejrzeć - mogłeś napisać np. w połowie, a
    nie dopiero po zakończeniu.

    Ale dzisiaj obejrzałem i jestem pod wrażeniem - chociaż mimo wszystko
    nie widzę w tym niczego, czego "nikt by nie zniósł".

    Z drugiej strony, gość się za bardzo angażuje emocjonalnie. Sztuka jest
    zarządzać tak, aby pracownicy działali na maksymalnych obrotach, a
    przełożony miał święty spokój.

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com