PracaGrupypl.praca.dyskusjeBudżet domowy - kilka pytań › Re: Budżet domowy - kilka pytań
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Budżet domowy - kilka pytań
    Date: Wed, 23 Aug 2006 01:21:59 +0200

    Re to: Any User [Tue, 22 Aug 2006 19:35:40 +0200]:

    > Zaznaczam, że świadomie i celowo wysyłam to akurat na tą
    > grupę, gdyż interesuje mnie profil przeciętnegi bywalca właśnie
    > jej.

    A co to za profil? :)

    > A zatem:
    >
    > 1. Czy prowadzisz w jakiejkolwiek formie (dokładna/pobieżna,
    > komputerowa/papierowa itd.) rozpiskę budżetu domowego
    > (taki rejestr przychodów, wydatków i ew. innych rzeczy) ?

    Nie.

    > 2. Jeśli nie, to dlaczego: brak czasu, brak chęci, brak
    > przewidywanych korzyści z tego, brak wiedzy, jak to sensownie
    > robić, czy jakiś inny powód?

    Mam ważniejsze rzeczy na głowie niż zastanawianie się czy
    aby nie powinnam na papier toaletowy wydać 3zł zamiast 6.
    Pieniądze zasadniczo zarabia się po to, żeby je wydawać -
    zgodnie z aktualnymi potrzebami i chęciami.

    Kira